Jag är hungrig

image222Det blev en kort och ganska så kort lunch idag. Inte så hungrig och sparar hellre ihop mina timmar. Ett ciabatta bröd och en flaska vatten, inte så jevla mumsigt men det håller mig mätt tills jag slutar iaf. Då har J lovat middag hemma :)











Alkohol är ganska bra ibland...inte nog med att man ser en helt annan sida hos folk som oftast är väldigt underhållande, man får veta massa roliga saker också och lär känna folk man egentligen kanske inte skulle lärt känna. Men mitt under middagen i lördags så kommer tränaren fram till vårt bord "hörde ni det grabbar, vi skiter i träningen imorgon och ses på swedbank på tisdag istället" haha killarna slapp gårdagens planerade träning och kunde rehabilitera istället. Jag kan svära på att han hade inte lovat det i nyktert tillstånd.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback