Its not over until its over

Har varit en labil början på veckan. Södra förlorade 4e matchen på rad i måndags, vilket gör att bottenstriden tätnar och det kommer bli hårt för dom nu dom sista 3 matcherna. Och åker dom ur så funderar ju J på att flytta så ju närmare strecket dom kommer desto mer orolig blir jag att han kommer försvinna, så det ligger i mitt undermedvetna hela tiden.
Inte nog med det så har jag denna veckan bara 3 veckor kvar på mitt vik (eller hade) men igår pratade jag med chefen och jag får förlängt året ut, då har allt förhoppningsvis löst sig med henne jag vikar för, hon kommer nog inte tillbaka mer och eftersom jag är LASad så har jag företräde på hennes tjänst. Så det var lite betryggande iaf.

Men det bästa med allt är att jag får betald semester!!! Hade jag inte räknat med eftersom jag trodde jag hade tagit ut alla mina semesterdagar. Men tro det eller ej. Nu kan jag åka till thailand och ha det skönt i solen och still tjäna pengar, det är min grej det.

Skriv nåt
Postat av: J Södrasupportern

Go J Södra!! May the force be with them. De måste vinna! Jag kan hoppa in om de verkligen behöver vinna. Det är lugnt, Jag ställer upp.

Förresten, tror du jag får betald semester också? Jag vet det är ganska många dagar ifrån broschyrjobbet. Men ändå.

2007-10-11 @ 05:29:10
Postat av: Frida

J södrasupporten: Du står nu först på deras hoppa-in-för-vinst lista! Nu är jag inte lika orolig längre, är så glad att du finns och ställer upp jämt.

Du har dubbelt betald semester, det har jag sett till!

Postat av: J Södrasupportern

Jag har alltid haft dubbelt betalt. Att jobba med dig är lika med att ha dubbelt betalt.

(rodnar)

2007-10-12 @ 09:09:30
Postat av: Frida

J södrasupporten: Naaw, att jobba med dig är som att ha trippelt betalt!

2007-10-12 @ 09:42:02
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback