Inlägg tillägnat mon amor

Ville, jag har glada nyheter! Jag har fått förlängt på jobbet, vilket betyder att jag har slutat leta jobb. Även kastrullhäxan (som jag jobbar för) ska aldrig komma tillbaka, så just nu ser det väldigt ljust ut för min (och din) karriär här. No need to worry. Hoppas att du fortfarande vill vara kvar som min trogne kollega och sköta om våra broschyrer?

/ Frida

Skriv nåt
Postat av: Tu Amour

YES! Fantastiskt!!! Om vi bara kunde fira. Är väldigt glad för oss. Verkligen! Speciellt för dig! Grattis!
Var det mitt hot om broschyrerna som avgjorde saken?

2007-10-11 @ 05:26:05
Postat av: Frida

Tu Amour: Ja, men jag firar med dig in spirit, fast det hade ju varit mycket roligare med dig här, blir liksom inte samma fireri utan dig.

Jag tror det, det var ett så pass bra hot så det togs på allvar.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback