Hatar att vänta...

Fick sluta en timme tidigare idag (dvs. klockan 2) mumsi, då var det godisdags. Gick ner till godishuset och mötte upp min käre man som inte började sin träning fören halv 5 idag. Alltid mysigare och handla helg godiset tillsammans. Blir lite specíellt eftersom vi bara köper godis en gång i veckan. Det blev lika mycket som alltid (alltså fööör mycket) men det går alltid ner, trust me.

Jag fick uppdraget att bestämma och handla kvällsmat, guess what? Det blev tacos!!! muuuumsfilibabba. Så nu är det handlat och jag har precis duschat och sitter och väntar nu på J så han kan komma hem så vi kan börja äta godis, och givetvis tacos.


Idag blåser det så mycket ute, så hela jag höll på att blåsa bort innan när jag var på väg hem från affären. Riktigt höst rusk. Men oj så mysigt det är ;)

Skriv nåt
Postat av: Timmaiken

Keep up these useful pieces.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback