Going sambo??

Igår när J borstade tänderna så hörde jag hur han skramlade i badrummet, sen när jag ska tvätta av mig efter så ser jag hur han har rensat halva badrumsskåpet och ställt dit min tandborste och mitt smink (som legat lite överallt) så sa han "jag har rensat nu så du får plats med dina saker också" hmm ser jag en liiiten tendens till sambomöjlighet? (eller var han bara jävligt trött på att ha mina saker laying around??) haha han är för go, han pratade även om att vi (obs!! VI) skulle försöka fixa trådlöst bredband så jag kan använda mitt internet till min dator där.

Slutar om 55 minuter...

Skriv nåt
Postat av: elin

Hehe :P
taack :)
Det är bra att det finns så många fina motiv :P

Postat av: Morganvera

good job please keep on the good work

2009-06-22 @ 10:19:18
URL: http://morganvera.3steps.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback