Godmorgon godisdag

Okej rubriken ljuger eftersom jag började äta godis redan igår kväll. Men men, what ever.

Nyss uppstigen, Js föräldrar ringde på dörren för en liten stund sen så jag var tvungen att se någorlunda presentabel ut. Skulle impa lite också genom att diska all disk, men hann bara med en tallrik och en ugnsform så det syns knappt. Alltid lika kul att träffa hans föräldrar dock :) Han åkte med dom till a6 en sväng för att försöka hitta nåt att ha på sig ikväll (även om han har en garderob som är dubbelt så stor som min och jag är dessutom tjej.)

Klockan 2 visslas matchen igår som bestämmer Js framtid. Usch jag är så nervös. Hoppas att sirius har en riktigt riktigt BAD day och att södra har en väldigt bra dag. Eller att falkenberg och öster förlorar sina matcher borta går också bra. Vill bara att tiden ska gå fort nu så att allt kan vara slut, vi kan ladda inför thailand sen.

Wish them luck...

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback