Godistajm

Fredag är lika med godis för min och Js del. Jag är så stolt över mig själv som lyckats hålla det på denna nivån nu så pass länge. Men idag smäller det. Blir dock inte lika mycket som vanligt eftersom vi inte kommer vara hemma så mycket i helgen. Först är det ju matchen imon eftermiddag då. Ödesmatchen. Sen är det avslutningsmiddag med hela laget och styrelse och flickvänner/fruar hela kvällen på ett hotell i stan. Sen är det ju söndag igen och då tränar J som vanligt + att hans föräldrar är i stan så vi lär ha annat för oss än att sitta och svulla tyvärr.

Gott folk glöm EJ att ställa tillbaka klockan på söndag!!

Idag är det 9 dagar kvar, jisses vad jag längtar nu

Skriv nåt
Postat av: Anna

Haha, ja, nattetid är ju ett alternativ. Men men, man får ta det.. Man ser ju hur dom brinner för sin hobby/jobb/sport (samma lika) så då kan jag gott dammsuga och tvätta :)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback