Fredag

Morning

Har börjat dagen med ett besök på avdelningen dit jag ska flytta, träffade erica som jag ska jobba för och lilian som jag ska jobba med. Verkar vara helt toppen. Sitter i samma rum som Lilian, med eget skrivbord och dator och telefon och allt som tillhör ett kontor och sen med utsikt över vättern, känns som man sitter direkt i vattnet typ. Kommer säkert bli mycket för mig i huvudet när jag väl börjar men ska försöka börja lite smått redan nu, så det inte blir så mycket direkt.

Ville, nu kommer du få jobba mer för nu har jag papper så det räcker och blir över.

Fredag idag igen, ikväll ska jag och J en sväng till busan som fyllt år. Fira henne lite, blir nog inte så sent. Sen imon tränar J tidigt, så får vi se om han är aktuell för spel på söndag mot norrköping eller inte. Är han inte det så ska vi åka upp tillsammans och se på matchen ändå, lite söndagsmys. Hoppas att vi kan fira mitt jobb lite imon kväll också.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback