Fredag, älskade jävla fredag

Jag brukar älska att gå upp på fredagar faktiskt, men idag var det jobbigt, är inte van vid att gå upp tidigt alla dagar i veckan, men somsagt det är väl lika bra att jag vänjer mig, dock inte fören efter thailand ;) Har ju till och med jobbat till 5 varje dag också, inte heller likt mig, har varit dö trött varje kväll nu hemma. Mycket nytt för huvudet också.

Lägenheten vi kollade på igår var helt fantastiskt fin. Precis som jag vill ha det, taket var högt, golven var underbart fina, allt var gemontänkt i minsta detalj. Supermysig. Vill inte mycket mer nu än att dom ska spela hem det så J inte behöver flytta. Är jätte nervös inför morgondagen.

Ville om du läser det här så såg jag precis dig tror jag. Du stod inne på länstrafiken och kollade rakt på  mig. Jag var så nära på att vinka till dig. Tusan vad jag saknar dig !!!

Skriv nåt
Postat av: Anna

Det är ett smart drag, men han har ju träning konstant tycker jag. Han är aldrig hemma, och är han hemma så sover han eller äter. Lovely huh? Haha ;)

Postat av: Nicole Kidman

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-09-21 @ 11:32:36
URL: http://nicole-kidman.blogetty.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback