Bakslag

Back från lunchen som spenderades på apoteket och hm, men mest på apoteket, dessa gamla damer har ju inte mest bråttom i världen direkt. Men jag fick mina tabletter till slut iaf. Sen på hm köpte jag rakhyvlar & rakgel, men hamnade där i kassan med en helt ny tjej som inte heller hon hade heller bråttom så av min lunch på ca 40-45 min så stod jag nog i kö 30 min kändes det som, BLÄ för det.

Nu vill jag att eftermiddagen ska gå fort så jag kan gå hem och rosta massa mackor, göra varm choklad och titta på sex and the city. Och imorgon så skulle jag slutat 5 (igen) men jag ändrade det så att jag slutar 3 och börjar igen klockan 10 på torsdag, jag kommer aldrig komma kunna anpassa mig till 100% arbete.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback