Söndag

Äntligen en söndag utan alla dessa ångerskänslor om arbete och så! Kan inte hålla mig lite för skratt när jag tänker på alla stackars elever som börjar skolan imon igen efter en veckas lov.

Har sovit länge som tusan idag. Sen fastnade vi framför en film på trean om en häxa till barnvakt, eller J fastnade, jag gick upp och gjorde mig iordning för en promenad. Idag består dagen av resten av bestyren. Som till exempel att packa (kanske är på tiden) och ta en lång och vårdande dusch med peeling och lite annat smått och gott. Sen åker vi mot landvetter runt 7 halv åtta ikväll. Jag har inte riktigt fattat det än tror jag, resfebern kommer nog när jag börjat packa antar jag. Har fyllt ipoden full med bra musik, laddat kameran och mobilen, hittat min reseförsäkring och all sån småskit man behöver. Im almost ready to go tror jag.

Får se om jag postar nåt där nerifrån, det lär ni märka. Ha det så bra.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback