Redan mörkt och hemgång

Mitt nödvändigaste program har inte kommit igån än, hoppas för guds skull att det funkar imon för jag har massa ärrenden som ska in i datorn.

Nu ska jag iaf hem till skrutten, han mår lite bättre men det beror nog på alvedonen, så imon ska han ringa till deras lagläkare, hoppas han får medicin så han slipper ligga sjuk för länge. Vi ska laga mat och mysa, sen är det ju fotboll ikväll så det blir fotbollskväll, till mannens lycka ;) Jag skulle dock hellre kika på mina nya Scrubs säsonger jag har köpt med mig hem.

Snart är det helg, mums.

image237
Första dagen på semstern, sämst väder och den sämsta stranden, men inget stoppar fotbollsspelare när det gäller bollar. Blekfisar är dom alla 3 :P

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback