Läggdags

J ringde nyss och blev chockad av att jag fortfarande var vaken, hmm klockan var bara halv tio, och jag satt och åt kvällsmat. Då kom smartot på att han inte ställt tillbaka sin klocka så han trodde klockan var halv elva. Haha han är inte alltid smartast i stan, men oftast ;)

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på lite sex and the city tror jag och vänta på min käresta. Imon ska vi ha mysdag och verkligen fira in semestern. Jag slutar 12 och då kommer J och möter mig, så ska vi växla pengar, äta lunch, handla allt vi behöver + godis och lite gott vin. Sen blir det god mat imon kväll och en bra film så man kan njuta av ledigheten på riktigt, sen på söndag bär det av !!

Idag är det 3 dagar kvar till Thailand :)

Skriv nåt
Postat av: N R 1 2 6

haha oj några dagar försenad ;]
usch det låter för mysigt, godnatt!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback