Its a new day

Nu har jag 9 timmar kvar att jobba innan jag går på semester...usch va tiden går sakta ändå.

Blev en snabb promenad runt sjön igår, sen hem till mig en sväng, hämta allt jag kan tänkas behöva till resan (kommer garanterat att komma på nåt mer, men då har jag iaf helgen på mig.) J hade ju sista träningen igår så efter det så samlades killarna på O'learys och kollade på fotboll och drack välförtjänta öl :) Men istället för att gå ut så kom han hem vid elva.

Idag är det jobb till fem, sen ska vi till mamma på cafét och träffa pappa och syster och farmor för lite fika, har ju inte träffat pappa på typ 3 veckor eftersom han har varit i Brasilien och på Irland och vi åker ju på söndag så kan det ju vara mysigt att ses lite. Sen ska nog J hem till en lagkompis ikväll, får se vad jag sysselsätter mig med, packar lite kanske? Eller kanske hem och hälsa på min bebis.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback