Im back

Nu är jag tillbaka i verkligheten efter 2 helt underbara veckor in paradise. Brukar lätt få hemlägtan när jag är borta men det var nästan så vi funderade på att stanna där nere. Men men jobbet kallade och idag är det första dagen på det nya jobbet. Datorerna har blivit dapade nu när jag varit borta vilket betyder strul med systemet. Så jag kommer inte in på mina program och kan inte riktigt sköta mitt jobb. Men jag har arkiverat massa servitut och sånt, så lite har jag hunnit med.

Thailand var underbart, sol, bad, vita stränder, god mat, billig mat, kul människor och allt har varit suveränt. Kom hem tidigt igår morse så jag var ledig hela dagen igår, låg och sov mest hela dagen. Bilder från resan kommer senare, nu ska jag på en kort lunch och sen back to work, hoppas att det funkar då så jag kan jobba med markuthyrningen.

Men nu vet ni att jag lever iaf.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback