Hmm, okej

Jag och J kom innanför dörren för en liten stund sen, vi har varit hos mamma på cafét och fått kaffe (inte jag dock, äppeljuice) och nybakta croissanter. Sen gick vi upp en sväng till farmor. Pappa var tvungen att jobba över så vi väntade inte mer än 1 ½ timme. Vi bestämde att vi träffar honom imon istället, slapp han stressa hem.


J har ju haft fullt stök här hemma idag. Tvättat hela dagen, all vanlig tvätt, laka och grejer vi behöver ha med oss på söndag. Blev dock lite besviken när jag kommer in och ser mina tröjjor på golvet (han sätt att torka icke torktumlar vänliga kläder på) och HELA sängen är överfull med underkläder och annat som inte hunnit torka riktigt. Så det blir min kvällsaktivitet nu när han har åkt till en lagkompis för lite öldrickande, snacka om bra plan min kära har gjort upp. Det är ju vikandet som är det jobbiga haha.



I'll be back...


Skriv nåt
Postat av: anna

Tvätten avklard tidigare i veckan så nu är det bara och njuuta :)

Lycka till bland strumpor och så ;)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback