Helg helg helg

Sjukt va man uppskattar en fredag kväll när man jobbat nästan hela veckan. Hur skönt som helst att gå hem då. Ännu skönare nu än var det var tidigare idag. Hade tänkt att jobba över idag eftersom J ändå tränar, men icke sa nicke, det finns inget jobb att göra här i nu i afton för jag har varit så effektiv hela dagen så jag får allt gå hem, till och med tidigare än stämpelklockan tillåter, om jag inte sitter här och slösurfar en timme till.

Ska nog ner en sväng på stan och köpa lite juleklappar till lilla systrarna innan jag går hem och tar tag i handling och myssysslande innan J kommer hem då det blir ugnsbakad salsakyckling, klyftpotatis och tzatsiki och supermys. J var med på hemtex innan och det blev 2 stora lyktor och blockljus. Men nu saknar jag en fin pepparkaksburk till våra blivande pepparkakor som skall falla offer för våra bakkunskaper, och sen ska jag köpa hyasinter också.

FAN va jag älskar helgen!

image244
sjösjuk ja tack

Skriv nåt
Postat av: Naruto Shippuuden World

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback