Fyllekajja

Fick hem en galet glad pojkvän igår, och då menar jag inte glad glad, utan glad GLAD. Hej och hå toalettstolen.

Det var allt för många södra-fans ute igår kväll som bjöd J på allt för mycket sprit, och han som är så snäll och vänlig tackar ju givetvis inte nej. Men men han mår skit idag och får skylla sig själv. Han skrev på msn precis:

Hej babe...är du arg?

Jag var mest förvånad över att han var vaken, han var inte pigg och hade så ont så han kunde inte sova. Och han som var optimistisk och ställde klockan på halv 12 (jag slutar 12.) Han var så ynklig stackarn.

Men konversationen avslutades:

Jag: Hur vill du göra idag då?
J: Jag kommer till dig när du slutat :) puss...nu ska jag gå tillbaka till sängen, ses sen. Puss :)

Har en ganska gullig bakfull pojkvän iaf

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback