Bilder på mitt adventsmys

Nu har jag duktig som jag är diskat efter min kära man som varit hemma. Han blir alltid lika glad och tacksam när han kommer hem till en tom diskho. Har även fixat tzatsiki som står och kyler på balkongen.

Så nu har jag satt mig här framför och har tänt alla ljus, alla lyktor, hällt upp godiset, tagit fram julmusten som jag köpte bara till mig själv ;) och satt på Maria Mena på datorn. Nu ska här njutas innan J kommer hem och det blir brakmat. 

image245 image246 image247 image248

Lyktorna är på plats och hyacinterna med, nu väntar jag bara på att dom kan slå ut så det luktar godis!

Skriv nåt
Postat av: Fabprague

Interesting.

Postat av: Karstenjohanna

God bless you

2010-02-24 @ 13:41:33
URL: http://karstenjohanna.3steps.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback