Vilken lyft

Från gårdagen till dagen, my god säger jag bara. Även om kvällen igår var lite seg till en början eftersom jag skulle hem och tvätta och städa och handla. Men sen ringde J efter sin träning och då blev allt ljusare. Han kom till mig och vi åt pannkakor (som jag by the way hade lagat) sen låg vi i soffan och  mös, tittade på 24 och åt jordnötsringar. Han var på nåt konstigt ret humör igår så han bara retades, men han gör mig verkligen glad, helt sjukt.

Försov mig idag, inte alls lätt att gå upp och gå och jobba när han ligger och myser!

Skriv nåt
Postat av: Caroline

Hehe jo då jag hittade ett recept men det slutade med att min sambo fick stå o göra dom haha. Mina har en tendens att bli så slattriga och bleka =) Men jodå, dom blev bra till slut =) Ja, visst är det svårt att komma upp på morgonen när dom bara vi mysa =)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback