Tisdag...ick

Somnade igår strax efter det senaste inlägget och sov till Jossan ringde och väckte mig klockan 19, var mycket skönt att sova bort mitt opigga humör. Strax efter Jossan så ringde kära J. Han hade tränat och var på väg till mig. Vi lagade wok (eller JAG lagade) och tittade på tv. Jag var på rethumör, men han betalade tillbaka med sitt hemska vapen: Pickedöden!! Han dödade mig nästan på riktigt.

På träningen hade dom fått en riktigt utskällning för söndagens usla fotbollsspel. Men J hade fått beröm, eftersom han faktiskt hade spelat bäst av dom, stolt som tuppen är jag och han får förhoppningsvis spela från start när dom spelar borta på torsdag mot BK häcken.

Idag ska två inte så nära vänner gå på bal, och jag måste bara se det!! haha. Men innan det ska jag och älsklings therese luncha :)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback