Onsdag

Onsdag men det känns som Tisdag (ligger pga. ledigheten en dag efter) så det är ganska skönt, sen är det bara 2 dagar kvar till helg, hur skönt som helst.

Igår efter jobbet så träffade jag Papi en snabb sväng, fick mitt travelpack med turkiska peppar som jag köpte på båten till danmark men som jag glömde i bilen. Sen cyklade jag hem, det är lite harmoniskt att cykla faktiskt...storstädade igår sen när jag kom hem, busade lite med Sid och umgicks med Cicci. Sen när J hade tränat så ringde han, vi bestämde att jag skulle komma bort till honom så skulle vi fixa nåt att äta. Var supermysigt att träffa honom igen! 2 dagar är på tok för jobbigt att vara borta från honom. Vi pussades och kramades och busade, han var på nåt roligt bus humör igår och skulle få ner mig i hörnet bakom hans säng, men det gick inte, jag är starkare än vad jag ser ut ;) Köpte pizza och kollade på Ugly Betty.

Idag är det dags för sessan Therese att gå på bal. Kommer vara så stolt när hon går där med sin fina klänning min fina flicka :) Innan det ska jag träffa Busan en sväng och eventuellt ska J följa med och se på therese, han är ledig idag nämligen.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback