Måndag igen, that sucks

Haft en bra helg (ännu en gång, helgerna blir bara bättre och bättre nu för tiden tycker jag) även om J gärna hade fått ligga kvar längre på morgnarna, men men den dagen kommer också. I fredags var det ju planerat med utgång i och med Villes hemkomst, men banne mig, jag pallade inte. Som säkert märktes på all rolig stavning i fredagens inlägg så var jag lite trött. Dagens ljuspunkt var när Ville och Cito kom till mig på jobbet utan förvarning med kex och Blistex lip conditioner (min nya drog.) Så blev det en liten shoppingtur med Ville, dom har jag saknat, han köpte hudkräm (jag ska inte avslöja färgen på lådan ville) och jag köpte en parfym.
Fick gentlemans sällskap hela vägen hem så han fick se min lilla lya och träffa min bebis, när han gick så däckade jag hemma framför vänner och sov gott till Jossan ringde och frågade om jag ville sällskapa på MAX, mumsi. Jag är ledsen Martina, blev ingen dans i lördags tyvärr :( fastnade hos J framför en bra film och gott godis och mysigt sällskap. By the way, natten till lördag så kom vi fram till att vi är pojk & flickvän nu efter 2 månaders dejtande, im no longer single, weii.

Lördags så skulle J iväg och träna vid 10 och lämnade mig själv. Men somnade snabbt om och vaknade igen vid 1, haha var inte alls meningen. Så J blev aningens förvånad när jag låg och käkade godis nyvaken strax efter 1. Well well, ner till hamnkanalen för en glass med Ville och sen hämtade jag bilen och överraskade cicci genom att hämta henne efter sitt jobb. Kvällen erbjöd inflyttningsfest hos Erik och Jossan, var trevligt värre men vart fortfarande inte pigg på utgång så vandrade hem till J som låg hemma och snusade.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback