Mammimat

Nyss hemkommen från mamsi som hade lagat god mat till hungriga mig, ja det blir inte mycket mat lagad när jag bor själv haha, förutom när J lagar, vilket har skett 2 ggr hittills för vi är ganska lika där (=mycket utemat.)
Det var iaf jätte gott, mysigt att träffa mor och lillasyster, dock var dumma lillebror inte hemma, han jag hade lovat så dumpar han mig, himla skitunge, men träffade honom när jag var på väg hem så vi tog oss ett litet snack han och jag ;)

Så  himla skönt att cykla hem. Solen skiner inte och det är nästan regn i luften,men det är ljummet och blåser inte så kallt, det luktar vår/sommar och är bara himla harmoniskt, skulle kunna cykla hela dagen om jag hade haft en rumpa av stål.

Imon: Sol & moln
Lördag: SOOOOOL
Söndag: Regn (bläääh)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback