Lunchdags

Snart kommer darling Therese, vi ska luncha en liten sväng, har fått massa fina bilder nu på henne och Jocke, dom är så fruktansvärt fina :)
För en lten stund sen kom mamma förbi, vi bestämde att jag cyklar till henne direkt efter jobbet så har hon pasta och skinksås färdigt, så kommer lillasyster också och förhoppningsvis så är lillebror hemma med, det är ju honom jag har lovat för tjyven.
Imon är det marknad, super mysigt ju. FÖrutom alla dom här rea lådorna som alla affärer har som ALLA i hela stan ska stå och riva i, neh jag tycker om marknaden för jag tycker det är mysigt att gå och spattsera och bara titta på allt folk som tagit sig ut. Ska bli fint väder också, ännu bättre!

Skriv nåt
Postat av: martina

jag vet =) bästa helgen! haha. det blir utgång.. haha. oväntat? nja. ska du ut? det tycker jag!!! kram

2007-05-24 @ 19:26:00

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback