Lördag

Marknad igår, fy fan va folk, typ alla som aldrig är ute annars tar sig ut på marknaden. Träffade J och två av hans lagkompisar direkt efter jobbet. Dom följde med mig, vi gick och kikade överallt, den ena ville ha förslag på topp köp till hans gravida tjej, så man fick agera smakråd också, dom är för jävla roliga. Sen träffade vi på pappa som bjöd mig och J på fika medans dom andra två kikade vidare. Lite senare mötte vi upp dom andra två igen som hade shoppat ännu mer :) fick man agera smakråd än en gång. En av dom frågade också när jag ska presentera honom för någon av mina tjejkompisar, haha...ska jag bli ihopfösare också, typiskt...men har ju tyvärr inte så många singelkompisar.

Kvällen blev lugn, jag och cicci invigde Filmstaden med ett biobesök på Blades of glory. Skit kul, och gott med popcorn och en liter cola (jevla hinkar man fick till drickat.) Filmen är sevärd :) Sen cyklade jag hem till J som satt hemma i solen på hans balkong och mös, vi spelade skitgubbe och jag lät honom vinna, annars hade han kastat ut mig från hans balkong (han är sämsta förloraren i stan.) Sen åkte vi hem till mig och sov här.

Idag har jag och jessica varit på a6 och shoppat, ett par mysiga mjukisar, två sjalar och ett halsband blev det...usch jag som inte ska shoppa mera!! fy mig. Om en stund hämtar jossan mig, vi ska skjutsa erik och totto till norahammar sen ska vi åka och handla...är lite godis sugen faktiskt.
Imon är det mors dag och jag måste handla nåt till kära mamma. Vi ska till farmor och fika innan fotbollen. Han får inte spela från start imon, himla skit. Men han kommer få hoppa in och spela skiten ur dom andra. Han är bäst, i mina ögon :)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback