Lååångledigt

Inte varit aktiv på några dagar, har varit långledig och prioriterat annat, inte mer än rätt. Har hunnit med mycket faktiskt, men bäst av allt har varit sovmorgnarna med J, mysigast i stan. Men har shoppat, varit i danmark/helsingborg, tittat på mycket film, varit med vännerna och familjen. Har varit übermysigt. Usch segt att gå upp och jobba imon bara, men men det får gå, är ju som tur är inte helvecka för mig eftersom jag varit ledig idag också.

Har kommit in i en ny fas med J, känns hur bra som helst, förstår varran mycket bättre efter en del snack :) är skit bra. Han är i enköping idag och spelar match, han har fått spela hela plus att dom vann med 3-1 så jag är stolt idag.

Imon är det jobb, lunch med Mikael och Ville, sen ska jag hem och städa, sen ska jag mysa med J imon kväll.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback