Kort vecka

Har varit en bra helg, men like always så har man sina ups and downs.
Åkte och överraskade Daniel i Vetlanda i lördags, jag och cicci och volvon, sikken roadtrip, finns video bevis men dom ligger nergrävda tills 10 år efter vår död. Daniel blev jätte glad, men var dessvärre EN poäng från finalen, lite surt. Passade på att träffa Andreas också som jobbar där nere (våran gamla väktare.) Sen åkte vi hem igen, så vi hann hem till fotbollen, dom spelade hemma mot Mjällby, slutade 0-0 och J hoppade in i 73e eller nåt tror jag.
Blev en lugn kväll, J var ute men jag satt hos honom och kollade på film och var vaken när han kom hem full och dan haha. Det är då dom snackar sanning, eller hur är det? ;) Fick höra en del kul saker då iaf.

Igår låg vi och drog oss till typ 12, sen gick han och köpte pizza (bakis som han var) till oss båda. Vi kollade på film och mös till han var tvungen att åka och träna, gissa om det var uppskattat, haha...sen var jag med jossan igår kväll, vi kikade på Wallander och åt glass i stora lass.

Måndag idag, jobb till 3, sen så ville J att jag skulle ringa honom, får se vad han gör om vi ska umgås eller vad. Ska nog laga lite mat idag också, pasta och köttfärssås tror jag. Sen jobbar jag imon & Onsdag sen är det helg för mig del igen, woho.

Skriv nåt
Postat av: Torveronika

I recomend this site


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback