Hej och hå vilken super helg

Kunde inte blivit mer lyckat i helgen (dvs valborg) meningen var inte att vi skulle gått ut men det blev fan så i alla fall. Vi bestämde 21.30 att vi nog skulle satsa på utgång. 22.30 stod vi på bussen på väg mot den roligaste utgången like ever. Det var jag, cicci och danne från början, sen slöt vi samman med Mackan och Peter och sen även 3 st okända personer som vi hade as kul med. Men drog mig hemåt J framåt 1 tiden som låg och sov men som väcktes av mig, han får skylla sig själv ;) Mådde sådär kul när jag vaknade igår med liite huvudvärk och en blå fot (ja det var en kant ivägen på centrum på väg till baren blää.)

Hem från J till Cicci som hade sovit hos mig och Sid, stannade på ica och handlade hem tacos grejjer så vi fick i oss lite bakismat haha. Sen fotboll med förslust tyvärr.

Idag är det jobb hela dagen (liksom hela veckan, S U C K) sen ska jag hem och se om det finns nån tvätt tid sen blir det en liten promenix med cicci när hon slutat, ska nog försöka hinna se sunes sommar också, haha. Får se om man hinner träffa J, var nyss och åt lunch med honom och några av dom andra i laget, mysigt värre, dom är hur snälla som helst, har även fått ett nytt namn av en av dom: Fritte, jo man tackar.
Men han ska iaf till Växjö idag och spela med B-laget, surt värre, så vi får se när han kommer hem, och hoppas att han inte är allt för trött.

Är rädd för att det är för bra för att vara sant, livrädd!

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback