Fredag & marknadsdag

Idag är det jönköpings marknad, mys pys. När jag cyklade till jobbet kvart i 8 i morse så hade alla affärer redan börjat ställa ut sina bord och rea stänger. Klockan 9 öppnar allt och sen är det öppet 12 timmar framåt. När jag slutat så ska jag gå en sväng med J, vi ska gå och kuckilura en sväng, sen är det meningen att jag och cicci ska gå på Blades of glory på bio. Men man vet aldrig med henne för tjyven.

Skriv nåt
Postat av: lollo

tack för besöket! =)
visst är det så, man står ut med mycket om man är kär.. men jag tror att det är svårt när man själv får ta ansvar för hus, barn och allt runt omkring för att mannen är iväg och spelar fotboll jämt.. men som sagt, är bara kärleken stark vinner den över mycket! =)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback