F*ckin måndag

Hatar, verkligen hatar måndagar, förutom dom man är ledig på, men hur många är det då?? Typ 0, noll, zero, nada! Skit måndagar. Lyset på jobbet krånglar så det släcks hela tiden, så nu har vi bestämt oss för att behålla det mörkt, skit mysigt en sån här regnig dag, blir inte så jobbigt för huvudet.

J kom hem till mig igår, bitter och dan efter skit förlusten. Men efter ett tag så sa han: Inte ska jag komma till dig och vara sur och arg. Så blev han på lite bättre humör. Han hade köpt med sig Yoggi, juice, skinka, ramlösa, choklad och fruxo. Dom har börjat tapetsera om hemma hos honom nu så han kan inte vara hemma, så förmodligen sover han hos mig i natt igen, får jag laga lite mat så han inte svälter på grund av mig, hade ju varit förargligt.

Om en stund är det lunch, ska äta på piren med de gamla gänget från gymnasiet, aida är hemma från linköping så då får vi passa på. Ska bli gott, blir nog pasta för min del. Sen efter jobbet (slutar 3 idag) så ska jag hem och sova, så skönt.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback