Blandad helg mumsi

I övermorgon är det helg finally, hehe börjar bli bortskämd med de lediga dagarna nu, det är segt att jobba, speciellt när jag vet att J ligger kvar och myser. Han är som sagt ledig idag så han lär ju sova halva dagen. Sen så har laget vip-bord ikväll på 8 glas när det är fotboll så han lär väl joina dom andra killarna, dom har dock 2 träningar imon varav den första är klockan 10, så sent lär det inte bli.

Helgen är planerad så här

Fredag:
Jobb till klockan 15
Jönköpings marknad, myspys mingel i solen (förhoppningsvis)
Ev. Bio med cicci
Utgång med gänget

Lördag:
Sovmorgon
Vid regn blir det filmmys
Vid sol blir det ute

Söndag:
Sovmorgon
Fotboll

Jag har ju fått 2 årskort av J så jag kommer in gratis på varje hemma match, måste ju vara där och supporta, så jag och cicci är trogna södra fans kan jag lova. Så på söndag spelar dom hemma så då är vi där as usual. Hoppas dom kör på samma system som i måndags så han får spela hela matchen, det lyckades ju bra då.

Skriv nåt
Postat av: Anddoston

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings

Postat av: Samfiona

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-12-07 @ 10:01:25
URL: http://samfiona.20six.fr

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback