Allt är bra nu

Med cicci & ville på hemmaplan är allt helt perfekt. Jag och cicci bestämde oss för att våldgästa honom igår, utan att veta att han var hemma, men det var han. Det var en sjuk känsla att se honom. Kändes verkligen inte som att det var 8 månader sen. Men nu är allt bra, helt sjukt bra. Satt hos ville en stund sen så följde han med ut när jag skulle gå hem, han följde mig till J där jag skulle upp. Men har verkligen saknat ville och hans sjuka skämt och historier. Allt är verkligen bra nu.

Inatt så öppnade jag och J the x file (som i satc) han började och fråga mig, jag berättade sen så när jag frågade honom så berättade han inget, då blev jag sur, så till slut när jag efter många "men du behöver inte berätta då, jag vill inte behöva dra det ur dig" så berättade han. Under hela tiden låg vi tätt intill varran som om vi var en. Helt sjukt bekväm är jag med honom, det är to good to be true.


Skriv nåt
Postat av: Eldaradriana

Thanks, keep up the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback