Vilken dag...

Vaknade av att solen faktiskt var fruktansvärt varm genom mitt fönster så det blir faktiskt lite tungt i huvudet. Men men what to do, finns inget bättre än svensk vår. Även om det är surt att veta att det nog kommer komma mer snö innan våren kommer på riktigt. Ville hoppas verkligen att du längtar hem till den svenska våren!!

Firade med pizza och promenad i solen till a6 med cicci, hur härligt som helst. Solglasögonen åkte till och med på, kan inte bli mycket bättre. Och imon ska vi på hockey...ska bli hur spännande som helst, fast det får inte bli så spännande som det var igår..! usch och fy.

Skriv nåt
Postat av: Sommartid

Jag längtar jättemycket efter den svenska våren! Här kommer det ju iofs vara 17 grader de närmsta dagarna, men inget som hemma. Fan vad jag längtar. Träffade Cito över webbkamera idag. Jag är ledsen nu. Och det jävla resebolaget har lagt ner sina kontor i Kanada så jag måste nog gå via Sverige istället för att flytta fram biljetten. Uhhhhh, ha en skitbra dag!

2007-03-15 @ 09:00:05
Postat av: Frida

Sommarid: Ja, men den svenska våren är inte den samma utan dig! Vad sa cito då? Han längtar efter dig för han ylar över hela stan! Hur går det med hans pappa planer? Vad betyder det med biljetten då?

Postat av: Ragnarerica

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-16 @ 09:12:04
URL: http://ragnarerica.iblog.co.th

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback