Slööö

Usch, hatar tisdagar. Det är den segaste dagen på hela hela veckan. Även om måndagar är liiite segare.
Helgen var jätte bra med både en lugn och en lite galnare dag. Blev utgång i Lördags (you go martina haha) och det vart lika lyckat som alltid när man är ute med det folket. Och tro det eller ej, men jag åt inte hämtmat på HELA helgen. Det är succé, har inte hänt sen i typ augusti. Im so proud of my self.

Även X tog fram mina nojiga sidor, japp klart det ska finnas fel på honom också, och jag har så gott som lagt ner honom. Nåt fel är det på mig, fan.
Well well, ikväll blir det nog en promenad med en gammal vän och sen hockey, yaay, slutspelet börjar idag och kanal 9 visar brynäs-hv.

Skriv nåt
Postat av: Anonym

jag blev rädd att du hade övergivit mig igen =) haha. kul att ni med hade det roligt i lördags! kram

2007-03-06 @ 16:44:03
Postat av: The Canucks

Fan, har hv gått till slutspelen? Är så lost. Hoppas HV vinner. Vill se mer hockey. Har inte sett en enda NHL-match. Vore så coolt. Och Sedinbröderna, Näslund och Öhlund är ju på toppen av alla statistiklistorna. Nu blev jag sugen.

Ciao

2007-03-07 @ 00:03:17
Postat av: Frida

Anonym (martina:) Klart jag inte överger dig, bara mycket på jobbet =/ Oroa dig inte =) Kramkram

The canucks: Japp dom är i slutspel, men dom förlorade mot brynäs efter en riktig domarmiss igår i första av 7 matcher. Har du inte sett en enda match där över? Im not so proud of you. Ciao

Postat av: Edvinrebecka

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-05-26 @ 07:53:59
URL: http://edvinrebecka.3steps.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback