Shape up a little bit

Mitt arga från igår har försvunnit men jag tycker fortfarande att man efter en viss ålder inte ska få köra bil! Men det är bara min point of view, alla får tycka som dom vill.

Tog en låååång vår promenad igår innan solen försvann, gick en hel timme i det sköna vädret. Sen låg jag bara och kikade på vänner tills jag somnade.
Min kissekotte fyllde 1 igår, hade ett glatt födelsedagsbarn springandes och busandes hemma, han är för mysig min lilla bebis, han har fått upp ögonen för att sova på min mage på nätterna, han myser in sig under täcket och rullar upp sig på magen, kan nästan inte bli mysigare :)

Skriv nåt
Postat av: The Sprout and The Bean

Jo visst är det jobbigt med tanter som kör. Men det är en ganska problematisk regel om att en viss ålder ska vara gräns. Som en ganska snabb promenerare så tycker jag att det är skitjobbigt med tanter på trottoarerna också. De kommer ju ingenstans. Det skulle finnas en plats där tanter och gubbar kunde vara tillåtna allt sånt. Typ Legoland. (eller Nässjö).

2007-03-22 @ 09:09:36
Postat av: Frida

haha, jag ser dina låånga ben framför mig när du valsar fram nedför barnarpsgatan. ja vi får uppfinna en sån plats.

Postat av: The Sprout and The Bean

När vi blir gamla.

2007-03-22 @ 20:42:53
Postat av: Frida

Ja, när vi blir gamla och sitter på din balkong hela dagarna med citos barnbarn springandes runt fötterna.

2007-03-23 @ 08:46:54
URL: http://ising.blogg.se
Postat av: Jakobagathe

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-09-15 @ 08:57:29
URL: http://jakobagathe.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback