It takes a fool to remain sain

Helgen har varit kanoners...lugn men helt okej. Blev hämtmat och tv hos Sara i fredags, sen så tänker jag inte berätta var jag sov, det tar jag med mig i graven ;) men jag kan lova att det var nåt utöver det vanliga...lär säkert hända igen.

Idag skiner solen och det är nogorlunda varmt faktiskt (ja, vårjackan är på.) Började 8 och går till 15, känns som det hittills är en bra början på veckan.
Var det utgång denna helgen också Martina? Jag var på tok för trött, var på födelsedags kalas hos Jossan men struntade i utgången, var lite trött eftersom jag inte sov så mycket natten innan. Haha, drack mest nyponsoppa.

Igår var jag och såg lillebror och Cyrus vinna seriefinalen mot Hallby, och stolt storasyster som jag är så kan jag säga att han var lite av en skyttekung, me love lillebror. Nu ska här fikas.

Skriv nåt
Postat av: martina

ingen utgång för mig i helgen! vi krockade i lördags så nu mår man mindre bra =( suck. men räkna med att jag är tillbaka lagom till löningshelgen & då lär vi synas på dansgolvet =) kram

2007-03-12 @ 21:02:15
Postat av: martina

i helgen var jag lugn =) kan bero på att vi krockade vid pizzera bella? i lördags kväll... =( blir lugn även kommande helg men jag räknar med att vi ses på dansgolvet löningshelgen =)

2007-03-12 @ 21:03:04
Postat av: Frida

Martina: Usch då, det var det värsta! Hoppas du blir bra snart, utgång är inte densamma utan dig :P Ja lönehelgen då slår vi på stort ;) Krya på dig nu tjejen! Kram


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback