If I could turn back time

Mm choklad cookies och påskmust, tända ljus och lite bra på tv, kan inte kvällen bli mysigare tror jag =) dagen har varit ren skit (det är dagar som dessa som du behövs här Ville och inte på andra sidan jorden) men det har gått det med. Ibland undrar man bara hur vissa människor funkar. Helt sjukt egentligen!

Imon har dom lovat bra väder så då ska jag vara ute så mycket det går...gå en sväng med jossan innan vi ska på fest imon kväll. Det kan nog bli kul tror jag, en riktig stjärna som bjöd in oss förra veckan så sällskapet är det nog inget fel på iaf. Jevla hockey då...ganska glad att jag inte såg matchen, skulle bara blivit ännu argare tror jag. Dom får allt ta sig i kragen annars kommer dom inte längre.

Nu: Sova

Skriv nåt
Postat av: Mortenhedda

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback