Hemsk början men ett underbart slut

Helgen började åt helvete med skit kompis/ar. Bestämmer saker med dom man tror är ens kompisar, men dom går bakom ryggen på en och lämnar en i sticket. Så fredagen ägnade jag hemma i soffan med chokladcookies och påskmust och bara satt och var förbannad och besviken. Men vändningen kom på lördagen när jag vaknade av solen. Mötte upp mamma på stan, gick i solen och spatserade arm i arm. Då förstod jag att jag inte ska behöva ta sån skit som ja gjort och att jag är värd bättre. Vi spatserade upp till farmor och Salotto 23 där farmor bjöd på fika/lunch.
Kvällen började hos Marcus på dalvik där vi förfestade så det gick vilt till, haha., himla trevligt gäng det där faktiskt! Sen vandrade vi ner till apt där vi tillbringade resten av kvällen. Var hur trevligt som helst, träffade massa gamla kompisar och blev bjuden på drinkar av bland annat mitt gamla ex...haha.
Sen blev det efterfest en snabbis och sen raka vägen hem i sängen.

Fick skjuts upp till dalvik igår där bilen stod, av ingen mindre än...japp just det exet jag träffade ute i lördags, han var på väg hem från sin tjej och var snäll att köra upp mig :) fiffigt värre, slapp jag gå.

Skriv nåt
Postat av: Vetleidunn

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback