Hello dress

Onsdag 14/3
Herregud, vad fin jag kan vara idag då. Haha har nog aldrig sett så här sofistikerad ut. Har en del dress på mig, svart pennkjol och kavaj. Haha hej flygvärdinna typ!
Jaja det är en härlig dag idag också, pappa kom nyss hem från usa så jag ska träffa honom på lunchen för en bit hos farmor :) ska bli mysigt. Han har lovat att finansiera mig nu när jag ska köpa en ny bärbar dator. He's the best dad ever.

Torsdag 15/3
Hockey igår och fan vilken match, den var hur bra som helst. Slagsmål, mål och utvisningar så det stod härliga till. hv vann med 6-2 så vi var nöjda. Och vem dök inte upp där om inte Martina  ;) så himla trevligt. Idag är det jobb och sen så blir det lugnt ikväll. Börjar 8 imon nämligen. Ville din skit! Kom hem snart och hälsa på mig och synnöve på jobbet, vi saknar dig så!

Skriv nåt
Postat av: martina

jag dyker upp lite överallt! det var en rätt okej match igår... =) haha. skrek mig hes så nu sitter jag här & käkar soppa. ska snart in till stan & fixa min klor. hoho. ha en bra dag =) kram

Postat av: Frida

Martina: Yeey har du startat en egen blogg? Nu ska här läsas =P Klo dig väl =) Kramkram

2007-03-15 @ 16:32:19
URL: http://ising.blogg.se
Postat av: Sammaia

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-08-27 @ 09:30:41
URL: http://sammaia.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback