75% och sovmorgon

Japp imon går vi på våra nya scheman här på jobbet. Jag har ju fått upp min tid till 75% nu så jag inte jobbar så lite. Det är jätte skönt. Så jag har sovmorgon imon och slutar kl 3 på fredag. Fast idag slutar kl5 så jag hade tänkt att börja träna idag på lunchen (efter flunsan) men glömde sminket hemma och jag kan INTE gå tillbaka till jobbet utan smink. Så jag kanske ska ta det efter jobbet, men då är jag nog allt för trött. Himla skit smink.

Igår var jag ute och gick i en och en halv timme efter jobbet med en kompis. Kul med lite sällskap på promenaden för en gångs skull. Sött sällskap dessutom ;)

VIlle din lilla skit, kom hem snart.

Skriv nåt
Postat av: Den lilla skiten

ahh jag kommer. Snart.

2007-03-07 @ 12:47:55
Postat av: Frida

Den lilla skiten: Ja men skynda dig! Bokat nåt?

Postat av: Juliussilje

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-06-24 @ 08:10:00
URL: http://juliussilje.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback