What a day

Wiho !! Loggade in på internetbanken nyss för att se det förödande saldot på x antal kronor jag har kvar. Men jag har fått min skatt så det var massa fler siffror än vad jag väntat mig!! Älskar ekonomiska överraskningar, mumsi.

Nationaldagsfirandet igår var lugnt...sov länge hos J, sen så stack vi och mötte upp halva laget som grillade i solen vid munksjön, umgicks en stund, åt lite, hade det mysigt, solen försvann dock så efter en stund så åkte han till E och jag åkte hem, somnade som en stock hemma i sängen tills J ringde. Fotbollen kollade vi på hos Js kompis T med några fler kompisar.

J har börjat bli sjuk också, ont i halsen och hängig, men envis som han är så tränar han ändå! Pucko...så får försöka ta hand om honom ikväll efter jobbet så han kan bli frisk... 

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback