Torsdag 28/6

Usch jag har precis gjort månadens tråkigaste, betalat räkningarna, jag har inte så höga räkningar men det är ändå några tusingar som försvinner, surt när jag hellre hade velat shoppa för dom :P

Igår bjöd J på tacos, sitter aldrig fel, var skönt att se honom äta också, han har gått ner 4.5 kg nu när han har varit sjuk så han behöver mat. Sen kikade vi på simpsons, family guy och PCD (som J tydligen följer slaviskt (?))

Ja jag klippte mig igår också ju, wiho. Och som ni kanske märker så lever jag still...blev kort, page :) jag var så stolt över mig själv när jag gick därifrån flera cm kortare på huvudet. Men jag tänkte kolla hur länge jag kunde gå utan att J märkte nåt (eftersom killar har en tendens att aldrig märka när vi tjejer har nya frisyrer) och jag kan säga att han nog inte ens hade märkt om jag hade rakat av mitt hår och tatuerat in en stor snopp på skallen. Han satt och pillade i håret, tittade på det, men märkte ingenting. 23.26 gav jag mig och berättade, DÅ märker han.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback