Riktig lycka

Hela helgen har både jag och J varit lediga, helt tipp topp att kunna göra lite saker tillsammans förutom det vanliga tv tittandet och mackätandet ;) vart tacos i fredags kväll, Ikea, a6, stan, lunch i lördags, sen fotboll med cicci hos Js lagkompis i lördags kväll. Miniutgång som slutade med taxi resa hem till J (vilket var typ 2 kvarter) ja han var lite onykter och då gör det inget med en så kort taxi resa förklarade han för mig, haha. Sen igår låg jag och sov från typ 1 till 4, sen vid 6 kom J förbi, somnade i mitt knä framför reprisen av Grey's. Lämnade bilen hos papi runt 9 och tog en långpromenad hem, stannade en snabbis hos J och sa godnatt och sen somnade jag gott i går kväll kan jag lova.

image143
han är bäst.även när han sover

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback