Mys pys i soffan

Jag och Sid ligger och myser i soffan. Han sover dock, och jag tittar på vänner.
Slutade kvart över 2 idag, gick och träffade J och hans kompis T en snabb sväng, dom är segast i stan!! J hade vaknat klockan 1 idag, segt för dom att träna idag...och eftersom dom varit lediga 2 dagar nu så lär det bli ganska hårt, rätt åt dom!

Åkte hem, handlade, solade (ja fusk, vi bor vid en skit sjö som aldrig tillåter solen att komma fram, nästan iaf) sen tog jag en låång dusch, shii vad jag saknar badkar!! Och nu har jag ätit lite, får se om J kommer hit senare när dom tränat färdigt, man vet aldrig med honom, trust me. Annars blir det tidig läggdax för mig idag, är trött som aset.

image144

Ungefär så här ser det ut nu, dock lite mer deskret.min going det där

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback