Kaffe någon?

Fick förra sommaren en underbar naturvit skinnväska, axelväska från MNG leather, av pappa som han köpt i Nice. Jag älskar den, speciellt nu till sommaren. Använder den varje dag i princip. Den står alltid brevid mina skåp på jobbet under skrivbordet. Idag så spillde B på jobbet över HELA sin glas mugg med kaffe över den. Hela min sommar är förstörd känns det som. Den är ju ovärderlig. Fan va arg jag är. VI SKA INTE ENS HA DRICKA BAKOM DISKEN !! VI FÅR INTE ENS HA DET. Tack B du har nu förstört min sommar.

Inte nog med det så tränar J 2 pass idag, även om han har ont i halsen. Tycker jag inte om, har ju läst om unga killar som dött mitt på fotbollsplanen. VIll inte att J ska bli sämre. Å andra sidan förstår jag eftersom han nu har börjat få visa vad han går för i laget. På måndag är det hemma match igen, hoppas han är frisk och får spela då.

Nu ska jag dränka mina väsk sorger i min svabbhink, BLÄÄÄÄH

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback