k a t a s t r o f !

Varrannan dag nu när jag jobbar själv med birgitta så har man liten sovmorgon (dvs. börjar ca halv 9-9 istället för 8) och det var min tur idag. Klockan 06.28 ringer telefonen, guess who??

Birgitta är sjuk! Inte nog med att jag inte får min lilla sovmorgon, jag måste jobba själv hela dagen. Ingen aning hur det blir med luncher eller fikor eller nåt. Chefen är ledig så honom kan jag inte fråga. Allt är bara kaos idag. Lunch måste jag ju ha, annars kommer jag aldrig palla en hel dag här själv. Kan inte ens gå på toa! Varför finns det ingen backup plan? Det står i våra papper tillochmed att vi inte får sitta här själva!! Dom måste ju räkna med att vi också är mänskliga och kan bli sjuka också, men icke...

Funderar seriöst på att skita i jobbet bara för att protestera mot hela den här grejen!


Skriv nåt
Postat av: Eldarleah

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback