Jobb och playan

Jobb till kvart över 2 idag, sen ska jag möta upp cicci för lite schtekande på stranden. Sen ikväll är det fotboll och dom har satt min J från start, wiho !! Ska bli ur kul att se honom spela från start :) kommer vara så stolt i magen så.

Helgen har varit lungt, J har varit hängig så det har inte varit livat på den fronten. Jag och Busan låg 3 timmar på stranden i lördags vilket bidrog till att jag knappt kunde vara ute igår. När jag skulle köra hem bilen till pappa kunde jag inte ha bilbältet som vanligt, det sved som tusan. Men det är det värt, vill man bli fin får man lida pin.

Nu är det lunchdags sen liite jobb till. Solen here I come

Skriv nåt
Postat av: Abdirahmankarine

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback