How can you live with yourself

Läggdax strax, så skönt med sovmorgon imon, kan jag stanna upp liite längre med gott samvete.

Var hos J innan och hämtade min mobilladdare, han var inte pigg nånstans, stackarn, jag mår så dåligt när han är så dålig :( får hoppas att penicillinet börjar verka imon så han mår lite bättre snart.

Dom spelade by the way oavgjort idag mot Landskrona, weii dom lyckades hålla ihop det även med hälften skadade och min J sjuk.

Planerna för imon är oklara, får se, just nu känns det inte som det spelar nån roll what the fuck jag gör faktiskt, det får bli som det blir...orka stressa upp sig, blir aldrig bra då...
Tjing

ps. hittade Ika i rutan på youtube innan, det räddade min dag.

Skriv nåt
Postat av: Niklasnatasha

good site, need more information! Thank you


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback