Fredag 29/6

Äntligen heelg. Efter idag har jag 5, FEM enstaka dagar kvar till min första lediga vecka denna sommaren, ska bli hejdundrande skönt. Lite tråkigt att J har semester samtidigt men han ska hem till Åmål några dagar, men förhoppningsvis har vi halva veckan ihop, det räcker :)

Igår kom J, men jag mådde skit konsigt, var yr, mådde lite illa, trött som tusan så vi gick och la oss i sängen och tittade på tv. När jag hade piggnat till så gjorde jag lite kvällsmat till oss som vi tuggade på i sängen. Somnade dundergott i hans armar och benen ihopslingrade. Idag var första gången vi gick upp ihop...jag började lite senare och han har träning nu klockan 10 så vi gick hemifrån tillsammans klockan 8.

Dom förlorade uppe i Sundsvall igår, inte så konstigt med alla skador och sjukdomar dom har i laget nu. Men det är trist. På måndag spelar dom hemma, hoppas på första hemma vinsten då.


Skriv nåt
Postat av: Thornicole

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback